Twisto Pay, často kladené otázky zákazníků
Co je Twisto Pay?
Platební metoda, která umožňuje platit až po doručení a vyzkoušení zboží. Máte
tak možnost si vše zkontrolovat v pohodlí vašeho a bezpečí domova.
Jak Twisto Pay použiji?
Vyberte v košíku při platbě “Zboží hned, platím do 14 dnů” – a je to. Není potřeba
se předem registrovat.
Kdy a komu mám zaplatit?
Informace k platbě obdržíte na e-mail. Na zaplacení máte 14 dní od odeslání zboží
e-shopem. Můžete platit kartou online nebo bankovním převodem.
Kolik Twisto Pay stojí?
Je zcela zdarma, platíte jen to, co si objednáte.
Co když zapomenu zaplatit?
Nemusíte se bát, Twisto se vám s blížící se splatností připomene do e-mailu
i formou SMS.
Co když mi nebude zboží vyhovovat?
Zboží si můžete bez problému vyměnit nebo vrátit. Pokud vracíte zboží, s Twistem
nemusíte čekat na vrácení peněz. Zboží vraťte dle podmínek e-shopu. Po odeslání
zboží si uschovejte podací lístek.
Co když čekám na výměnu nebo vrácení zboží a končí mi splatnost?
Pokud se bude blížit splatnost vašeho vyúčtování a výměna nebo vrácení nebude
vyřízeno, kontaktujte Twisto a požádejte o prodloužení splatnosti. Doporučujeme
uchovat podací lístek zásilky, můžete být vyzváni k jeho doložení.
Co když bych chtěl platit později než za 14 dní?
Pak je potřeba si založit Twisto účet. S Twisto účtem nakupujete celý měsíc a vy-
účtování platíte vždy do 15ho dne následujícího měsíce. Splatnost tedy může býtaž 45 dní.
Co když mi byl nákup zamítnut?
Důvodů zamítnutí nákupů může být více. Nejlepší je se obrátit na zákaznickou
podporu Twisto. Často je to z důvodu velké částky pro prvotní nákup a stačí
si založit Twisto účet.
Co když nezaplatím nákup včas?
Dodržujte instrukce, které vám Twisto zasílá do e-mailu, vyhnete se tím naúčtová-
ní poplatků za platbu po splatnosti. Pokud byste měli s platbou jakýkoliv problém,
obraťte se včas na zákaznickou podporu Twista.
Potřebujete více informací?
Zákaznická podpora Twisto je k dispozici každý všední den od 9 do 20 na čísle
222 70 33 33 nebo na e-mailu dotaz@twisto.cz.