KONTAKTNÍ ÚDAJE

 

Eva Králová

Za Špejcharem 654

Horoměřice

252 62

 

Tel: 608 161 116  v pracovní dny 8 - 17 hodin.

Cena hovorného je účtována dle platného sazebníku Vašeho operátora.

Email: info@zidleprodeti.cz

 

IČ: 87708787

Jsme plátci DPH

Bankovní spojení  Fio Banka  2400244927/2010

 

ŽL vydán dne 22.3.2011, MČ Praha 6, č.j. MCP6 029185/2011, SZ MCP6 029163/2011/9763

 

POUZE INTERNETOVÝ PRODEJ, UVEDENÁ ADRESA JE POUZE FAKTURAČNÍ A NESLOUŽÍ PRO OSOBNÍ VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ A OSOBNÍ VRACENÍ ZBOŽÍ.

OSOBNÍ ODBĚRY PO PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ NA ADRESE VELVARSKÁ 3, HOROMĚŘICE.

 

 

INFORMACE

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Přijímané způsoby platby jsou:

-platba na dobírku

-platba bankovním převodem

-platba kartou



Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. 

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. 

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

 

 

DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ

Prodávající dodá zboží kupujícímu nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky při zvolené přepravě prostřednictvím firmy PPL,  při zvolené přepravě Českou poštou dodá prodávající zboží do 30 dnů dle podmínek České pošty, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle co nejrychleji, nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. 

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem. Dále je daňový doklad zasílán v papírové podobě zároveň se zbožím.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky - množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu - požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky. V případě nestandardní objednávky může být požadována záloha na objednané zboží.

 

Objednávky, u kterých byla zvolena platba převodem, jsou rezervovány jeden týden, pokud není platba provedena a domluvené jiné podmínky, objednávka se po uplynutí této doby ruší. 

 

Objednávky s osobním odběrem jsou rezervovány jeden týden, pokud není výslovně domluven delší termín odběru, v případě nevyzvednutí objednávky v této lhůtě se objednávka ruší.

 

 

Veškeré změny v objednávce může kupující uskutečnit písemnou formou před jejím odesláním.

 

K objednávkám zadaným prostřednictvím Heureka Košíku nejsou poskytovány žádné případné dárky ke zboží, tyto jsou pouze k objednávkám realizovaným přímo v našem e-shopu.

 

Účtenka EET je zákazníkovi zasílána prostřednictvím e-mailu, zákazník je s tímto postupem seznámen prostřednictvím Obchodních podmínek a souhlasí s ním. Na vyžádání je doklad zaslán také v tištěné podobě spolu s objednávkou.

 


Cena a způsob doručení:

Zboží zasíláme prostřednictvím firmy PPL.  Dopravce PPL  doručuje zboží zpravidla druhý pracovní den po odeslání. Cena od 99 Kč včetně DPH. Cena dopravy pouze v rámci ČR.

 

ZÁSILKOVNA - osobní odběr na pobočkách Zásilkovny, cena zásilky 56,- Kč včetně DPH. Určeno pro menší zásilky do hmotnosti 5 kg, maximální rozměr jedné strany zásilky 70 cm, nelze tedy použít pro objemnější zásilky/židličky, postýlky, autosedačky, kočárky.

Po doručení zásilky na výdejní místo vám bude zaslána SMS a e-mail s heslem. Lhůta pro vyzvednutí zásilky je 7 dnů a případně ji lze prodloužit.

 

Objednávky zasíláme pouze v rámci ČR.

 

 

 

 

 

Minimální výše dopravného je 56,- Kč, u větších zásilek je dopravné v rozmezí 90,-  - 120,- Kč, u nábytku je dopravné stanoveno individuálně dle váhy zboží. Doběrečné je ve výši 40,- Kč. Doprava u objednávek nad 1.999,- Kč je zdarma, pokud není uvedeno jinak - platí pouze v rámci ČR. Připočítává se pouze doběrečné 40,- Kč. V průběhu objednávky je vždy uvedena cena dopravy objednávaného zboží. Akce poštovné zdarma neplatí pro objednávky postelí a zahradního nábytku.

 

 

DOPRAVA ZDARMA PLATÍ POUZE U PŘEPRAVCE PPL V RÁMCI ČR. UVEDENÉ CENY DOPRAVY JSOU PLATNÉ POUZE V RÁMCI ČR.

 

 

 


Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

 

 

Věrnostní bodový systém, body za nákup mohou být uplatněny při dalším nákupu v našem e-shopu, pouze pro registrované zákazníky. Platí u skutečně relizovaných objednávek, není platné u nepřevzetí dobírky a odstoupení od smlouvy. VĚRNOSTNÍ BONUSOVÝ PROGRAM NELZE NA VÝSLOVNÉ PŘÁNÍ VÝROBCE UPLATNIT U ZBOŽÍ FIRMY MAYER SITZMOBEL CZ.

 

 

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Vynakládáme veškeré úsilí pro co nejrychlejší dodání zboží od chvíle Vaší objednávky. Dostupnost zboží je uvedena v popisu, snažíme se ji průběžně aktualizovat. V závislosti na aktuálním stavu zásob našich i našich dodavatelů a provedených objednávek,  se dostupnost může mírně lišit. Skladová dostupnost zboží u našich dodavatelů také bohužel nemusí být vždy aktuální. Pokud by se dodací doba zboží měla prodloužit, budeme Vás neprodleně informovat a dohodneme další postup.

 

Uváděné termíny naskladnění jsou pouze informativního charakteru a vycházejí z údajů výrobců a dodavatelů platných v den poskytnutí informace. Tyto termíny nejsou závazné a mohou být změněny.

 

 

 AKTUÁLNÍ DOSTUPNOST ZBOŽÍ VÁM RÁDI ZJISTÍME, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT.

 

Dostupnost - skladem, ihned k odeslání - zboží je u nás skladem

Dostupnost - skladem/k dodání do x pracovních dnů - zboží je skladem u našeho dodavatele a bude pro Vás ihned objednáno. Rychlost dodání závisí na možnostech dodavatele a rychlosti přepravních firem.

Dostupnost - na dotaz - aktuální konkrétní dostupnost není známá, týká se zejména zboží dováženého ze zahraničí. Rádi Vám zjistíme více informací.

 

Fotografie produktů jsou pouze ilustrativní a nemusejí zcela přesně odpovídat skutečnému barevnému odstínu/zobrazený odstín závisí rovněž na barevném nastavení Vašeho monitoru. Texty popisů výrobku jsou z informačních zdrojů výrobců a distributorů.

 

 

 

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. 

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před odesláním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Prodávající má právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, pokud možno bez známek opotřebení či poškození. Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) ponese kupující sám a to i v případě, kdy nemůže být zboží vráceno obyčejnou pozemní poštou.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

Spotřebitel, který nakoupí v rámci své podnikatelské činnosti, tzn.na faktuře bude uvedeno IČO případně i DIČ , nemá právo na vrácení, neboť nový občanský zákoník tuto možnost neuvádí.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

 

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím povinen prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný na našich stránkách www.zidleprodeti.cz.

 

 

Prodávající může stornovat objednávku z důvodu vyprodání zásob, nemožnosti dodání objednaného zboží, z důvodu výrazně nestandardní objednávky, z důvodu nemožnosti autorizace skutečné identity kupujícího - chybné nebo neúplné kontaktní údaje kupujícího, z důvodu výrazně chybné ceny zboží, při chování zákazníka neslučujícího se s dobrými mravy, při již špatných zkušenostech se zákazníkem z minulých obchodů, při podstatné změně ceny výrobku a nesouhlasu zákazníka s touto změnou.

 

V případě výměny zboží/pouze nepoužité a nepoškozené zboží v originálním obalu, náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující. Na nové zboží je třeba vytvořit novou objednávku.

 

 

ZÁKONNÁ ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO /ZA SOULAD DODANÉHO ZBOŽÍ S KUPNÍ SMLOUVOU A ZA VADY, KTERÉ SE VYSKYTNOU V ZÁRUČNÍ DOBĚ/

 

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou; 
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 


Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. 

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

Reklamace zásilky poškozené přepravcem - v případě poškozeného obalu sepíše kupující s přepravcem Zápis o škodě. Pokud je poškození zásilky zjištěno až po odjezdu přepravce, je třeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky. K reklamaci je třeba fotodokumentace poškozeného zboží, obalu i výplně zásilky. Obal zásilky je třeba ponechat/nevyhazovat a nijak neupravovat. Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

Případné vady zásilky týkající se množství, druhu objednaného zboží, správnosti vystavené faktury, tak i případné zjevné vady zboží je povinen kupující reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději však do dvou dnů od převzetí zboží.

 

 

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

 

ŘEŠENÍ SPORŮ

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

 

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

 

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

 

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

 

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

 

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

 

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

 

 

OSTATNÍ

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. 


Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

 

Veškeré Vaše dotazy Vám rádi zodpovíme, do jednoho pracovního dne, od pondělí do pátku v době od 08:00 do 17:00 hod. a to na tel. čísle : +420 608 161 116, dále ve stejný čas také na e-mailu:info@zidleprodeti.cz.

 

 

 

                                               INFORMACE K OSOBNÍM ODBĚRŮM

 

 

Vážení zákazníci,

 

děkujeme za Vaši objednávku. Osobní odběr je možný po předchozí domluvě v pracovní dny. Jedná se pouze o odběrné místo, nedisponujeme kamennou prodejnou s celodenním provozem a možností předvedení zboží, proto nás, prosím, vždy předem kontaktujte na tlf. čísle 608 161 116. Adresa pro odběry je Velvarská 3, Horoměřice, vjezd do dvora.

 

Objednávku pro Vás rezervujeme jeden týden, pokud není domluveno jinak, následně objednávku rušíme.

 

Objednávky s osobním odběrem je možné zaplatit předem převodem na bankovní účet nebo on-line platební kartou při zadávání objednávky.

 

Děkujeme za pochopení.

 

Eva Králová

Za e-shop Židle pro děti.cz